Het is uiteraard mogelijk om telefonisch of via e-mail te bestellen, neem contact met ons op!
Wij hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gehouden. Mocht u desondanks toch problemen ervaren tijdens het bestellen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Door op de knop in winkelmand te klikken voegt u een product toe aan het winkelmandje. In het winkelmandje kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen. Bijvoorbeeld het aantal of een product verwijderen. Klaar met bestellen? Klik dan op de knop doorgaan naar afrekenen.
Heeft u al eerder een bestelling geplaatst en heeft u een account aangemaakt? Dan kunt u direct inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord. Bestelt u voor de eerste keer? Dan bepaalt u zelf of een account wilt aanmaken om in het vervolg sneller te kunnen bestellen.
Controleer uw bestelling zorgvuldig. Klopt er iets niet? Via het winkelmandje kunt uw u bestelling eenvoudig wijzigen. Is uw bestelling helemaal naar wens? Dan hoeft u alleen nog maar de gewenste bezorg- en betaalwijze aan te geven en te klikken op de knop bestelling plaatsen.
Na het plaatsen van je bestelling houden wij u per e-mail op de hoogte over de status en voortgang van uw bestelling. Dat begint met de bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen.
Heeft u vragen bij het bestellen of wenst u advies op maat, aarzel dan niet om contact op te namen met onze medewerkers.
iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Betalingen zijn mogelijk via de 10 grote banken van Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. Tegenwoordig wordt deze betaaloptie gebruikt voor het grootste deel van alle online transacties. Wanneer u kiest voor deze optie wordt u doorgestuurd naar uw bank middels een beveiligde verbinding. U kunt dan de transactie afronden in de vertrouwde internetbankieren omgeving van uw bank. Het grootste voordeel is dat een iDEAL betaling direct wordt verwerkt en er geen vertraging is. Tevens is betalen via iDEAL veilig en gratis.
Als u kiest voor overboeking, krijgt u een scherm te zien met een betaalverzoek met een uniek betalingskenmerk. U kunt vervolgens direct inloggen in uw eigen vertrouwde bankomgeving om het bedrag over te maken, u kunt er ook voor kiezen om het betaalverzoek naar uw e-mail te sturen en het later over te maken. Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden nadat de betaling is verwerkt.
Het is belangrijk dat u het juiste betalingskenmerk invult. Gebeurt dit niet, dan zal het geld automatisch worden teruggestort naar uw rekening.
Indien u de bestelling niet online heeft afgerekend, dan kunt u bij het afhalen met contant of met PIN betalen. Creditcards worden niet geaccepteerd voor een contante betaling.
Bekijk onze veelgestelde vragen of u antwoord er ook tussen staat.
Heeft u een specifieke vraag? Wij helpen u graag! Neem dan contact met ons op via onze chat, ons contactformulier of bel 085-2735868
© 2023 VOTO B.V. | Website door WPinaday
Genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW