Bestellen
Verzenden
Webshop uitleg
Voorraad artikelen worden nog dezelfde dag verstuurd indien voor 15.00 uur besteld. Voor meer informatie kunt u uiteraard contact met ons opnemen, bij voorkeur per e-mail.
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan. Online-betalingen geschieden via het platform van Mollie. Mollie is de betrouwbare betaalpartner voor alle belangrijke online betalingsmogelijkheden. Uw bestelling wordt verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Afhalen is mogelijk (op afspraak) in onze winkel te Zevenaar op werkdagen tussen 08.00 uur en 17:00 uur. U kunt dit aangeven bij uw bestelling.
Voor het afhandelen van de online-betalingen in onze webshop maken wij gebruik van het platform van Mollie. Mollie is de betrouwbare betaalpartner voor alle belangrijke online betalingsmogelijkheden. Wij berekenen geen extra kosten door bij online-betalingen.
Betalen met iDEAL
iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Betalingen zijn mogelijk via de 10 grote banken van Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. Tegenwoordig wordt deze betaaloptie gebruikt voor het grootste deel van alle online transacties. Wanneer u kiest voor deze optie wordt u doorgestuurd naar uw bank middels een beveiligde verbinding. U kunt dan de transactie afronden in de vertrouwde internetbankieren omgeving van uw bank. Het grootste voordeel is dat een iDEAL betaling direct wordt verwerkt en er geen vertraging is. Tevens is betalen via iDEAL veilig en gratis.
Betalen via overboeking
Als u kiest voor overboeking, krijgt u een scherm te zien met een betaalverzoek met een uniek betalingskenmerk. U kunt vervolgens direct inloggen in uw eigen vertrouwde bankomgeving om het bedrag over te maken, u kunt er ook voor kiezen om het betaalverzoek naar uw e-mail te sturen en het later over te maken. Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden nadat de betaling is verwerkt.
Het is belangrijk dat u het juiste betalingskenmerk invult. Gebeurt dit niet, dan zal het geld automatisch worden teruggestort naar uw rekening.
Bestellen is mogelijk met of zonder account.
Producten die niet aan uw verwachtingen voldoen of indien u een verkeerd product heeft besteld, kunnen binnen 14 werkdagen in de originele verpakking en in nieuwstaat retour gezonden worden.
Indien u een artikel (of meerdere) wil retourneren dient u gebruik te maken van het herroepingsformulier welke u hier kunt downloaden.
De kosten voor het terugsturen naar Voto B.V. komen voor rekening van de koper.
Bij onvolledige, beschadigde, vervuilde of gebruikte goederen behouden wij ons het recht voor, geen of slechts een deel van de aankoopprijs van de retour ontvangen artikelen terug te betalen.
Speciaal op maat gemaakte producten of producten uitgerust met opties worden niet retour genomen.
Voldoet een retourzending aan de voorwaarden dan stort Voto B.V. het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw bankrekening. Verzendkosten worden niet vergoed.
Retouradres:
Voto B.V.
Didamseweg 107a
6902 PD Zevenaar
U kunt de bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden.
Voor bestellingen onder de € 245,- berekenen wij
€ 17,50 vracht- en kleine orderkosten per bestelling.
Bestellingen boven de € 245,- worden gratis verstuurd binnen Nederland.
Genoemde bedragen zijn excl. BTW
Verzending is alleen mogelijk binnen Nederland en België. Levering aan andere landen is niet mogelijk.
Verzendkosten naar Noord-België bedragen € 45,00.
Verzending overig binnen België bedragen € 95,00.
Genoemde bedragen zijn excl. BTW
Tijdens het aanmaken van uw account kunt u een vast afleveradres aanmaken. Ook is het mogelijk om tijdens uw bestelling een andere afleveradres in te voeren.
Wij versturen met DHL Parcel en de eigen bezorgdienst van de importeur.
Zodra uw verzendlabel is aangemaakt ontvangt u automatisch de trackingcode en wordt uw bestelling ook daadwerkelijk die dag bij ons afgehaald door DHL Parcel. Zodra uw bestelling is gescand bij DHL kunt u het verwachte tijdstip en leverdag bekijken.
Indien uw bestelling met de eigen bezorgdienst van de importeur wordt bezorgd ontvangt u geen trackingcode. De leverdag is op aanvraag en afhankelijke van de routeplanning van de chauffeur.
Nadat u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop ontvangt u hiervan een orderbevesting per email, dit is geen factuur. Zodra wij uw bestelling hebben klaar gemaakt voor verzending wordt er een pakbon gemaakt welke wordt meegstuurd met uw pakket. Tevens wordt dan de factuur aangemaakt, ook bij online-betalingen, en deze wordt als PDF per email verstuurd.
Wanneer u bent ingelogd kunt u de bestelgeschiedenis terugkijken. U kunt snel en eenvoudig zoeken op ordernummer of referentie.
Uw accountgegevens zijn terug te vinden in “Mijn account”. Hier kunt u eenvoudig uw adresgegevens wijzigen of een extra afleveradres ingeven. Uw inloggegevens voor onze oude webshops zijn niet meer bruikbaar. U dient eenmalig een nieuwe account aan te maken. Een kopie factuur kunt u via de email aanvragen.