Zoeken
Bestellen & Betalen
Een bestelling plaatsen
  1. Plaats het artikel dat je wilt bestellen in de winkelmand, middels de blauwe knop (bestellen). Je kunt meerdere artikelen in de winkelwagen plaatsen.
  2. Open je winkelwagen en controleer de inhoud. Je kunt in deze fase van de bestelling nog wijzigingen aanbrengen zoals items verwijderen/toevoegen of het aantal aanpassen. Wanneer je tevreden bent over de inhoud van de winkelwagen dan klik je op de knop om verder te gaan naar jouw gegevens.
  3. Wanneer je eerder een bestelling hebt geplaatst en reeds beschikt over inloggegevens dan kun je in deze stap inloggen zodat al jouw gegevens alvast voor je worden ingeladen. Vul de gevraagde gegevens in indien je nog niet eerder bij Voto een bestelling hebt geplaatst en/of niet beschikt over inloggegevens. Je hebt de mogelijkheid om een factuur- en afleveradres op te geven. Na succesvol inloggen of wanneer alle gevraagde gegevens ingevuld zijn, klik je op de knop om verder te gaan naar bezorgen en betalen.
  4. In deze stap geef je jouw voorkeur aan voor wat betreft de bezorging. Je kunt ook kiezen voor de optie ‘Afhalen in Zevenaar’.
  5. Selecteer de door jou gewenste betaalmethode om de order af te ronden en de bestelling definitief te plaatsen bij Voto. Ga naar betaalmogelijkheden om te zien welke methoden er zijn. Na deze stap krijg je een e-mail bevestiging van je bestelling. Geen bevestigingsmail ontvangen? Check voor de zekerheid je spam map in je inbox! Het kan gebeuren dat er een typefout is gemaakt tijdens het invoeren van het e-mailadres. Kan je de bevestigingsmail ook niet vinden in je spam, neem dan contact op met onze klantenservice.
Een offerte aanvragen

Voor grotere bestellingen is er de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Ga hiervoor naar de pagina offerte aanvraag. Wij mailen je dan zo spoedig mogelijk een aanbieding op maat.

Bestellen vanuit België

Voor bestellen vanuit België gelden dezelfde voorwaarden als voor bestellen vanuit Nederland. Wel kan er een iets langere levertijd ontstaan voor Belgisch afleveradres, maar dit is niet gebruikelijk. Doorgaans worden zendingen naar België gewoon geleverd zoals aangegeven bij het product.

Wanneer wordt BTW verrekend?

Voorwaarden voor BTW-vrij afrekenen

  1. Je beschikt over een geldig BTW nummer.
  2. Het bezorgadres bevindt zich niet in Nederland.


Hoe reken ik zonder BTW af?

  1. Je geeft in het invulformulier bij je informatie aan dat je een zakelijke klant bent, er komen extra velden tevoorschijn die ingevuld kunnen worden.
  2. In het opengeklapte blok staan 3 velden, het veld voor het BTW-nummer is voor het BTW-vrij bestellen noodzakelijk, de andere velden zijn optioneel.
    • Vul een geldig BTW-nummer in, gebruik geen leestekens (voorbeeld BE0123456789).
    • Vul de rest van je gegevens in, de bedrijfsnaam moet overeenkomen met de bedrijfsnaam die gekoppeld is aan het BTW-nummer (we controleren het BTW-nummer in de database van VIES).
  3. Als alle stappen succesvol zijn verlopen kan je verder gaan en zal de BTW verlegd worden, controleer de prijs die je moet betalen, dit zou de prijs zonder btw moeten zijn.


Let op: 
je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van de juiste gegevens. Achteraf verrekenen van BTW is niet mogelijk, controleer de ingevoerde gegevens dus goed vóór het afrekenen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wij kunnen reeds betaalde bestellingen niet meer wijzigen. Wel kunnen wij één of meerdere artikelen uit de bestelling annuleren. De gewenste artikelen kunnen dan online via onze website alsnog besteld worden.

Zodra een bestelling is ingepakt, kunnen wij deze niet meer annuleren. Hetzelfde geldt voor de artikelen uit die bestelling.

Wil je een deel van je bestelling, of de gehele bestelling annuleren, dan kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via dit contactformulier. Geef hierin aan dat je de bestelling gedeeltelijk of geheel wilt annuleren zodat onze klantenservice het zo snel als mogelijk kan oppakken.

Bovendien kunnen wij het factuur- en afleveradres aanpassen zolang de bestelling niet is ingepakt. Zodra de bestelling is ingepakt, is het niet meer mogelijk om het factuur- en afleveradres te wijzigen.

Mijn bestelling is beschadigd

Beschadigde levering?

Indien een zending beschadigd is afgeleverd kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kun je het beste via e-mail doen, aangezien wij graag foto’s ontvangen van de beschadiging. Op basis van de foto’s kunnen wij een inschatting maken welke vervolgactie wenselijk is.

Chat met medewerker!