Hoe maak ik een account aan bij Voto B.V.?
Klik hier om je te registreren voor een Voto B.V. account. Een link om een nieuw wachtwoord in te stellen zal naar je e-mailadres worden verzonden.
Geen mail ontvangen?
Bekijk je spam inbox. Het is mogelijk dat de e-mail in dit mapje is terechtgekomen waardoor je hem niet gelijk kunt zien.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ben je het wachtwoord van je Voto B.V. account vergeten? Dat kan gebeuren. Om een nieuw wachtwoord aan te vragen kun je hier klikken. Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Wanneer wij jouw bestelling hebben ingepakt en klaar hebben staan voor verzending, sturen wij jou de factuur per mail.
Heb je geen factuur ontvangen? Dan is de kans groot dat het e-mailadres niet correct is ingevuld tijdens het plaatsen van de bestelling. Neem in dat geval dan contact op met onze klantenservice, zij zullen het e-mailadres aanpassen en de factuur opnieuw naar je versturen.
Is er een fout gemaakt bij het invoeren van het factuuradres? Dan kan onze klantenservice dit nog wijzigen zolang de bestelling nog niet is ingepakt. Zodra de bestelling is ingepakt, is het helaas niet meer mogelijk om het factuuradres nog aan te passen. Let tijdens het invullen van je gegevens dus goed op of je deze wel juist hebt ingevuld.